office@algosoft.ro     Phone: +40 330.803.088

Iubește-ți contabilul, dar nu-i ceda controlul afacerii !

Cum să preiei volanul ? Recunoașteți acest scenariu?

Sunteți într-o ședință importantă sau analizați o nouă oportunitate și apar întrebările critice:„Ce buget ne permitem să alocăm?” „Cum stăm, de fapt, cu încasările luna aceasta?” „Mai avem bani de salarii după ce plătim furnizorii X și Y?”

iub conta

Și răspunsul, de prea multe ori, este: „Stai să vorbesc cu contabilul.” Această dependență, deși comună, este una dintre cele mai mari frâne în calea agilității și creșterii unei afaceri. Deciziile de AZI nu pot fi luate pe baza datelor de LUNA TRECUTĂ. Rolul contabilului vs. rolul antreprenorului.

Să fim clari: contabilul este un partener vital. Rolul său este să asigure conformitatea fiscală, să depună declarațiile la timp și să construiască o imagine financiară corectă a trecutului. Contabilul este istoricul afacerii tale – precis, riguros și orientat spre legislație. Rolul tău, ca antreprenor, este să fii căpitanul navei.

Tu trebuie să te uiți la prezentul în timp real și să navighezi spre viitor. Ai nevoie de date instantanee pentru a vira rapid, a profita de oportunități și a evita pericolele. Problema apare când rolul căpitanului (viziunea strategică în timp real) este cedat istoricului (care analizează datele la final de lună).

Cum preiei controlul fără să devii tu Însuți contabil? Aici intervine tehnologia. Ai nevoie de o punte între operațiunile tale zilnice și rapoartele finale ale contabilului.

Această punte este GoManager. Noi, la Algo MediaSOFT, o firmă românească cu peste 20 de ani de experiență, am creat GoManager exact pentru acest scop: să-ți ofere controlul operațional, lăsând contabilul să-și facă treaba lui de expert.

Vezi banii în timp real: Cu modulele de facturare (inclusiv trimiterea pe e-Factura) și cash flow, știi oricând ce facturi ai emis, ce ai de încasat și unde se duc banii. Nu mai aștepți extrasul de cont de la final de lună.

Claritate în proiecte și echipe: Alocă sarcini, urmărește pontajul și vezi exact cum performează echipa ta pe fiecare proiect în parte. Poți lua decizii de eficientizare instant, nu la următoarea ședință.

Centralizare și organizare: Toate informațiile despre clienți, contracte, oferte și documente sunt într-un singur loc. Când cauți ceva, deschizi GoManager, nu directorul cu zeci de Exceluri.

O colaborare mai bună cu contabilul tău. Cel mai mare beneficiu? La finalul lunii, nu mai trimiți contabilului un vraf de facturi și chitanțe. Îi oferi un set de date curate și organizate, exportate din GoManager. Transformi o relație bazată pe dependență într-un parteneriat strategic.

Tu conduci afacerea zi de zi, iar contabilul te sfătuiește pe baza unor date corecte, ajutându-te cu optimizări fiscale și strategii pe termen lung. Nu mai lăsa afacerea pe pilot automat, condusă din oglinda retrovizoare a rapoartelor trecute.

Preia volanul. Descoperă cum GoManager îți oferă controlul de care ai nevoie pentru a lua decizii rapide și informate.

Alexei Anfimov

Leave a Reply